Subject: Kuusalu ÜVVKA täiendused ja kooskõlastamine
From: Karin Erimäe - INFRAGATE <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Liis Lilleallik" <[email-masked]>, "Margus Kirss" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 11:01:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan uuesti kooskõlastamiseks Kuusalu valla ühisveevärgi ja
-kanalisatsiooni ning sademevee ärajuhtimise arendamise kava aastateks
2024-2036.

Karin Erimäe

Konsultant

AS Infragate Eesti

Turu 34B, 51004 Tartu

Tel:    +372 740 4056

Mob:  +372 53 066 934

infragate.ee <http://www.infragate.ee/et/>
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud